torsdag den 6. november 2008

Gah!

Det er hundrede år siden jeg sidst har opdateret min blog. Sidste post lagde endda op til en hurtig opdatering med emner og det hele. Nu er jeg ligesom kommet over de ting jeg skulle have skrevet (beklaget mig) om, så dem glemmer vi lige engang og laver en ny liste... hvis emner jeg selvfølgelig først kommer ind på et senere tidspunkt (er jo på arbejde og sådan).

  • Stress. Mellem arbejde (3 forskellige steder), studiet/eksamener og ombygning af lejlighed er der ikke meget plads til "Karla-tid". Dvs tid hvor hun kan træne (hvis Novos system virkede), se sin familie og tid hvor hun kan glo ud i luften og sige "iiih, hvor jeg keder mig... der er aldrig noget at lave".
  • Hvor dårlig jeg er til at studere.
  • Hvor lækkert det er at blive masseret af en prof-massør.
  • Hvor dårlig jeg er til at finde ud af, hvordan man sætter billeder op her.
  • Hvor svært det er at finde på kalendergaver til Jesper.
  • Hvor svært det er for mig at tro på, at mennekser har en indbygget trang til at få børn.
  • Hvor meget jeg glæder mig til næste års kærestetur til Paris :)

Nu må vi se om jeg overhovedet kommer så langt, at jeg faktisk skriver om disse ting.

Ingen kommentarer: