fredag den 14. november 2008

Stress


Så bruger jeg lige et par minutter på arbejde på at skrive lidt her. Jeg har brug for en pause... en lang pause. Faktisk, så har jeg brug for en ferie.

Der sker bare så sindssygt meget for tiden, så det er der ikke tid til Jeg kunne jo sagtens tage en fridag, men jeg ville ikke kunne nyde den til det fulde, da jeg alligevel vil ende med at stresse over alle de ting jeg kunne nå at gøre den dag. Det er noget numse-tis.

Alligevel vil jeg prøve at holde en slappe af uge den kommende uge. En slappe af uge vil så involvere at arbejde kun 5 dage (istedet for 6 eller alle ugens dage), tage lektielæsning med ro og at få ryddet op derhjemme... det lyder måske ikke som afslapning, men det er det bedste jeg kan tilbyde

P.S. Så fandt jeg sgu ud af det med billeder :)

Ingen kommentarer: