tirsdag den 25. november 2008

Blogs I like

Jeg er ikke så god til at følge med i ting. Jeg ser fx ikke nyheder eller læser avis... finanskrisen... hvad er det? Men jeg er helt besat af et par blogs som jeg tjekker dagligt. Jeg er ikke en dyb person, så det er ikke blogs om vigtige ting som fx politik, religion eller marsvin. Næ, disse blogs er om tøj. Selv om man ikke altid kan se det på mig, så er jeg faktisk ret interesseret i tøj og stil (bemærk at jeg skriver stil, ikke mode).

De sider jeg tit går ind på er
www.thecherryblossomgirl.com
www.luckymag.com

Og en side jeg lige har opdaget i dag
http://advancedstyle.blogspot.com/
... er jeg sikker på jeg kommer til at kigge på ofte

Det er billeder som disse, som får mig til at se i fx the cherry blossom girl dagligt







Jeg ved denne post ikke rigtig handlede om noget ud over andre folks blogs, men jeg føler mig ikke så inspireret for tiden... det er det bedste jeg kunne komme frem til...

Ingen kommentarer: