søndag den 5. oktober 2008

Did I Stutter?

Jesper syntes at jeg skulle have kaldt min blog Did I Stutter efter Stanley's famøse udbrud i The Office. Han mener tydeligvis jeg er lige så sassy som Stanley og at jeg altid skælder ud og brokker mig over ting. Overhovedet ikke sandt. Jeg er nok den mest tilfredse person i hele verden. Jeg klager aldrig over noget- kun ting som ikke er som jeg vil have de skal være. Men udover det... ingenting!

Faktisk, er vi lige blevet færdige med at se det første afsnit i sæson 5 af The Office. Det var simpelthen så sjovt, at vi flere gange måtte spole tilbage for at høre hvad de sagde efter forskellige jokes fordi vi ikke hørte det over vores latter. Eneste dårlige ting ved det var, at det kylling vi spiste mens vi så det var salmonella-infested- vi har det begge en smule dårligt, og det rumler i min mave...

Rumle bor i maven

Anyways, i dag var en rimelig produktiv dag i forhold til lejligheden. Vi fik valgt et køkken (hvidt med sølvfarvede greb), købt et klædeskab (dele af den, i hvert fald), pillet tapet af i stuen (noget af det) og malet væg og loft i soveværelset (Jesper og Jespers far, ikke mig). Men jeg er helt vildt meget bagud med alt andet i mit liv. Jeg er bagud med studielæsning og fritidslæsning, mit vasketøj hober sig op, jeg har ikke trænet så meget som jeg plejer og jeg har pjækket fra dans nogle gange nu...

Men mere om det senere... Jesper ved hvorfor :)

1 kommentar:

Jesper sagde ...

Heh, er det ikke også at klage? :P
det var rart at få lavet en masse ting i dag, så er vi det tættere på at kunne flytte ind. Jeg glæder mig så meget :)
Jeg kan dog ikke huske hvorfor du først skriver mere om det senere hmmmm....:P