mandag den 6. oktober 2008

Rejer og kaviar

... er muligvis min nye yndlings-ædelse. Grov toast, smurt med mayonaise, belagt med tonsvis af rejer, afsluttet med lækker kaviar... det er nok mit svar på himmel. Jeg æder muligvis en hel bøtte rejer denne omgang... 170 gram, er heller ikke så meget. Jeg har fortjent det efter de kedelige timer jeg har haft i dag og hvad jeg skal resten af denne dumme dag.

At være til time uden man har læst er som at være til underlivsundersøgelse når man troede man skulle til tandlægen- man føler sig gabende dum med bukserne nede. Men heldigvis gik tiden lidt hurtigt og jeg kunne komme hjem for at spise lidt mundgodt.

Jeg bliver nødt til at tage mig sammen med hensyn til læsning. Jeg er rimelig meget bagud. Selvom jeg klarer mig okay til eksamenerne i fag som jeg har været bagud i, synes jeg ikke det er særlig sjovt at være bagud. Det er så stressende at prøve at indhente hele tiden og den dårlige samvittighed man får af at møde uforberedt til timen, nager mig grænseløst... Det gjorde det i hvert fald meget i dag. Men næste gang! Så får jeg læst! (helt sikkert...)

Lige om snart bliver jeg hentet af Jesper, så vi kan komme op i lejligheden og rive lidt mere tapet ned. Efter det skal vi til standard og latin, hvilke lyder nederen for nogle, men det er altså rigtig sjovt. Derefter, skal jeg op og undervise og det er her dagen bliver dum. Det er ikke så meget det at undervise der er træls, men det at jeg skal hele vejen til Klampenborg for at gøre det- er begyndt at synes at transporten, dog betalt, ikke er lønnen værd. Jeg kommer jo først hjem ved 21-tiden og det synes jeg altså er lidt sent når jeg skal op kl. 07 dagen efter for at tage på arbejde.

Men nu må vi se. Livet bliver lidt nemmere når vi flytter ind i lejligheden, da transporttiden til skolen, arbejde, dans og selvfølgelig til Jesper bliver meget mindre. Vi skal prøve at overnatte der tirsdag aften- noget jeg foreslog fordi jeg skal i skole onsdag morgen :) Det bliver sikkert rigtig sjovt selvom vi hverken har tv eller internet deroppe. Vi må nøjes med hinandens selskab- mon ikke vi klarer os alligevel?

Nu er der to der kender til min blog... yey... så vil bare lige give en shout out til Katrine, min anden læser :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

woohoo. så vil jeg være læser nr. 3 :)